Plannen en organiseren
Beschrijving werkzaamheden:
Het organiseren van een feest waarbij het concept “oldschool classics” van Coyote Ugly Breda bij een breder public bekent werd.
Situatie: deze opdracht heb ik gekregen omdat Matador en Coyote al meerdere samenwerkingsovereenkomsten hebben gehad. De bedoeling was om een slechtlopend concept van Coyote bekender te maken bij een groter publiek.
Taken: van mij werd verwacht dat ik de gehele promotie van de Matadors oldschool classic editie uit zou voeren.
Acties: het opzetten van een promotieplan kost veel tijd. Er moet een strak schema komen met hier op een tijdsplanning wie wat doet. Zodat ieder betrokken persoon weet wanneer hij in actie moet komen. Ik heb een tijdsplanning gemaakt van af het ontwerpen van al het promotie materiaal tot aan het evenement zelf.
Resultaat: iedereen weet wanneer er wat van hem verwacht wordt. door dit schema had ik een leidraad die mij tot het gewenste resultaat bracht. Ik wist wanneer er wat moest gebeuren en dat ik hier ook op moest controleren.
Terugkoppeling: van deze situatie heb ik geleerd dat het belangrijk is om met schema’s te werken en deze ruim op tijd te versturen zodat mensen er rekening mee kunnen houden en er geen dubbele afspraken of onenigheden komen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten